Alt tekst

Zendesk Setup

Zendesk er ét af de mest populære mail- og chat support-systemer på markedet, og det er super effektivt. Zendesk er opbygget som et ticket-system, der holder styr på, hvem der svarer på kundernes henvendelser og om de er igangværende eller afsluttede. Derudover kan man søge på kunder m.m. i systemet, ligesom historikken bliver tilgængelig, når/hvis en kunde henvender sig igen.

Det virker både med mail og chat (Zopim), og du har derfor alle de skriftlige henvendelser og besvarelser i ét og samme system. Derudover har systemet selvfølgelig statistikmodul, så man kan overvåge, om supporten kører tilfredsstillende. Vi bruger det selv i vores kundesupport, og kan kun varmt anbefale det.

På grund af de mange muligheder, er systemet til gengæld lidt tungt at danse med, når det skal sættes op - herunder opkobling til virksomhedens mailsystem, oprettelse af brugere o.s.v. - og derfor tilbyder vi vores hjælp til igangsættelse. 

I prisen er inkluderet et brugerkursus, så du får styr på såvel supporten som oprettelse af brugere (agenter) i systemet. Målet er at gøre dig selv i stand til at håndtere systemet i det daglige.

Priser fra DKK 1.999,-

Kontakt os gerne hvis du vil vide mere >>


Andre sider under Support Systemer: