Alt tekst

Firma Identitet

Logo, skrifttype, farver m.m. er det, der tegner en virksomhed udadtil, og det er derfor super vigtigt, at man er konsekvent med sine valg. Genkendelses-værdien er stor, så man skal omgå sin virksomheds identitet med stor respekt ... uanset om det er på tryk eller online.

Den digitale verden, vi lever i, gør det sværere og sværere for virksomheder at fastholde deres udtryk og identitet - for det er alt for nemt at "pille ved den" - i den forstand at man super hurtigt kan komme til at vælge en forkert skrifttype, forkerte farver o.s.v. når man arbejder online, skal lave et opslag på Facebook, Instagram, hjemmesiden o.s.v.

Med mindre at virksomheden har en person ansat til dedikeret at lave disse ting, kan det meget nemt gå hen og blive et "mudret" billede man tegner af sin virksomhed. Derfor er det faktisk endnu vigtigere, at man har styr på virksomhedens identitet i dag, end det var, da alt virsomhedens brevpapir, reklame o.s.v. blev lavet hos reklamebureauer og trykkerier, som jo er vant til at holde styr på netop disse ting.

Få det sat i rammer

Udover at vi selvfølgelig kan lave virksomhedens grafiske udtryk i form af logo, valg af skrifttyper og farver, kan vi også være behjælpelige med opsætning af designmanual, skabeloner og ikke mindst undervisning i, hvordan man griber det an - og vi kan hjælpe med at vælge de rigtige værktøjer til arbejdet.

Kontakt os gerne hvis du vil vide mere >>


Andre sider under Grafisk Design: