Markedsføring

SJETTE FASE INDEN OPSTART

Sideløbende med at du opretter produkter i systemet, er det tid til at få markedsføringen på plads. Der er efter vores indledende møde formentlig allerede styr på hvilke kanaler der skal satses på og derfor skal det hele blot køres i stilling.

Traditionel reklame
Er det en meget lokal målgruppe du henvender dig til, er dagspressen et udmærket medie til at booste en online shop lidt i gang med – på lige fod med en fysisk forretning. Men skal man virkelig have skudt raketten effektivt afsted, er det andre kanaler der skal vælges.

Online markedsføring
Det er vores klare overbevisning at online shops, markedsfører man online. Det er søgemaskinerne (fortrinsvis Google) kunderne bruger til at finde leverandører – både erhvervskunder og private – så det er altså her, man rammer sin målgruppe bedst muligt.

amaster™ systemet er ekstremt godt til søgeoptimering, sådan at man med tiden får rigtig mange af sine kunder “gratis” via de alm. link på søgemaskinerne – men der skal noget andet til i opstarten.

Google AdWords
Vi har stor erfaring i at skyde en online shop i gang, ved at bruge de betalte annoncer på søgemaskinen Google. Det er en af de mest effektive måder at markedsføre en shop på (hvis man da ikke lige har et par mio til tv-reklamer). Vi har arbejdet i mange år med AdWords for både vore egne shops samt en række af vore kunders, og kan tilbyde dig at sætte dine kampagner op, sådan at det hele er klart til den dag shoppen skal åbne.

Videre til Opstarten >>